Permild & Rosengreen: Sådan øgede vi deres annonceafkast med 350 %

Ved hjælp en teknisk analyse og en datadrevet tilgang formåede vi at øge afkastet til nye højder.

Permild & Rosengreen ville godt maksimere deres profit af deres Facebookaktiviteter, men havde ikke kompetencerne til at tage det næste skridt. Da vi tog et kig deres data og konto, kunne vi se, at de havde en god mængde trafik samt en fin konverteringsrate – dog kunne vi også se et potentiale i forhold til det tekniske setup af deres kampagner.

 

Problem – et for simpelt setup

Kerneproblemet vi fandt i kontoen var, at det setup der var lavet, var for simpelt. Med den størrelse på shoppen som Permild & har, var det ikke optimalt for dem, blot at vise én generisk annonce til deres publikum. For forbrugerens side bliver annoncen hurtig irelevant, og priserne bliver derved dyrere for virksomheden.

 

Løsning – en tragt som konverterer

Vi opsatte et mere avanceret flow, som altid sørgede for, at brugeren aldrig så en annonce to gange, man holder derved sit indhold nyt og spændende for forbrugeren Udover dette sørgede vi for, med et tragtbaseret framework, at brugeren fik skræddersyet budskaber baseret på, hvordan de havde interageret med hjemmesiden. 

 

Resultat – return on ad spend +1.400 %

Resultaterne var tydelige fra start. Vi har i gennemsnit gennem vores samarbejde med Permild & Rosengreen, haft et return on ad spend på +1.400 %. Dette er en forøgelse af deres tidligere ROAS på 350 %. 

  • 1400%

    ROAS

  • 350%

    Forhøjet ROAS

Permild & Rosengreen: Sådan øgede vi deres annonceafkast med 350 % Ved hjælp en teknisk analyse og en datadrevet tilgang formåede vi at øge afkastet til nye højder. Permild & Rosengreen ville godt maksimere deres profit af deres Facebookaktiviteter, men havde ikke kompetencerne til at tage det næste skridt. Da vi tog et kig på […]