Aku-Punkt får effektivt nye kunder gennem messenger

Ved hjælp af effektive målgrupper fik Aku-Punkt nye kunder for kun 40 kr. 

Greta, som er indehaver af healingklinikken, Aku-Punkt, ville godt have flere kunder i forretningen, så hun valgte at tilbyde alle nye kunder 50 % rabat.

Ud fra en dialog om Gretas tidligere kunder målrettede vi annoncen mod folk, der boede i nærheden af hendes to klinikker, og som har et job, der tærer meget på kroppen.

Vi satte det op, så kunden, efter at have trykket på annoncen, blev ført hen i Messenger, hvor de blev mødt af en velkomstbesked om, at Greta værdsatte deres gode beslutning om at tage sig godt af dem selv.

Herudover var der en prædefineret svarmulighed om, hvilken klinik der lå tættest på dem.

For 40 kr. fik Greta nye henvendelser og tjente kr. 200. Endnu bedre er, at når kunderne først har været hos hende én gang, kommer de typisk tilbage, såhendes kunders Life Time Value er estimeret til over kr. 2.000.

  • 1000%

    ROAS

  • 43%

    Fald i CPA

  • 50%

    Flere henvendelser

Aku-Punkt får effektivt nye kunder gennem messenger Ved hjælp af effektive målgrupper fik Aku-Punkt nye kunder for kun 40 kr.  Greta, som er indehaver af healingklinikken, Aku-Punkt, ville godt have flere kunder i forretningen, så hun valgte at tilbyde alle nye kunder 50 % rabat. Ud fra en dialog om Gretas tidligere kunder målrettede vi annoncen […]